maandag 9 oktober 2017

Geen bh

Onderzoek wijst nu zelfs uit dat het niet dragen van een bh beter voor je zou zijn. Alle mannen zijn trendwatchers, want het zal je niet zijn ontgaan al die bh-loze vrouwen. Ronde borsten die van links naar rechts schommelen.

Het lijkt wel alsof we in het tweede hippietijdperk zijn beland. In april kwam een school in Delft in het nieuws omdat het daar verboden werd voor leerlingen om korte broekjes, . Een goede beha geeft ondersteuning aan je schouders en aan je borsten zelf; er zijn legio vrouwen die hoofd- of nekpijn krijgen als ze geen . Vrouw trekt kleren uit bij signeersessie Douwe Bob - Duration: 1:22.

Geen woord over overige kenmerken van de vrouwen, zoals gewicht of, niet onbelangrijk, cupmaat. En gingen de bh-loze vrouwen uit eigen . Met warm, zweterig weer vind ik het dragen van een bh vervelend. Het schuurt, is warm en zit gewoon niet lekker.

Als ik thuis kom doe ik hem meteen uit, maar ik ga ook vaak een hele dag zonder bh. Ik zie het steeds vaker op school: Meisjes die geen BH dragen, terwijl ze het toch echt nodig hebben. Nu kunnen jullie allemaal even oh-en en ah-en en dan zal ik vertellen waarom ik dit vertel. Vrouwen worden vaak verteld dat ze een bh moeten dragen omdat dat zo hoort.


Dit is een vooraf opgezette mening die je over heel de wereld . Kate Moss is de ster van de geen-BH-oh-so-effortless look. Het opvallende bij Kate is dat ze niet in een trainingspak zonder BH maar eerder in modebewuste . Terwijl Vanessa zich een slag in de rondte werkt, zijn de dames bezig elkaar in de kont te knijpen. Waarom draagt een non nooit een bh.


Een zekere Professor Jean-Denis Rouillon van de Université de Franche-Comté, stelt dat vrouwen die geen bh dragen, juist sterkere spieren ontwikkelen die . Probeer het eens, doe eens een week geen bh aan. Er zullen zeer waarschijnlijk dingen gaan gebeuren die je anders nooit had kunnen .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts