dinsdag 24 oktober 2017

Bh maat 70d

Vind hier een overzicht van alle Hunkemöller bh's in maat D70! Bezoek Hunkemöller voor je juiste bh maat. Hoe kan ik de juiste bh-maat bepalen?

Welke bh-maat zou ook kunnen passen? Wat maakt onze volle cup-bh's zo speciaal? Hoe kan ik de perfecte bh-pasvorm .

Bepaal thuis je bh-maat en je hoeft nooit meer met een berg bh's de paskamer in. Een bh in maat 70D heeft een kleinere cup dan in maat 80 ook al vallen ze . Vind bij Farfallina de mooiste bh's en bikini's in jouw eigen cup maat 70D. Bh maat 70D – goede keuze in voorgevormde, niet voorgevormde, balconnet en plunge bh's.


Je hebt de verkeerde maat bh aan, laat je niet opmeten, passen is weten. De juiste maat bh vinden is makkelijk als je op deze dingen let. De omvang is te groot, de cupgrootte is goed: Kies de omvang maat kleiner en de cupmaat maat groter. Hunkemoller heeft in die maat (heb ik zelf ook) nog best wel veel vind ik.


Bij 70D valt dat inderdaad nog wel mee, denk ik zo!

Aubade Beha (Maat 70D) Reine du Carnaval. Aubade Beha (Maat 70D) Brazil Paradise.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts