donderdag 28 april 2016

Maidenform shapewear ervaringen

Een tijdje geleden heb ik van Maidenform, Shapewear gekregen voor. Ik zoek shapewear voor onder een jurkje, oftewel corrigerend. Geen ervaring met maidenform, hier zweer ik bij de shapewear van hm.

Maidenform is groot in een corrigerend hem broekje, jurkje, bh, body en legging. Hierdoor hebben ze een grote voorsprong in ervaring en techniek op andere. Shapewear van Maidenform is ontworpen om het lichaam visueel af te laten .

Mijn dossier shapewear gaat van Primark tot Spanx en alles. Tot nu toe helpt Maidenform me goed bij het wél lekker in m'n vel zitten. Als je er op let zie je steeds meer 'shapewear', ondergoed dat. Maidenform Firm Control Hi-Waist Thigh Slimmer, €29 Shapet . Maidenform Flexees is het shapewear van de sterren.


Zo staat corrigerend ondergoed tegenwoordig steeds meer bekend als shapewear. Maidenform corrigerende dames body van zacht, maar stevig materiaal. Home Damesmode Dames lingerie Shapewear Maidenform Dream corrigerende . Nog even en shapewear wordt een vast item in de kast van iedere modebewuste vrouw.

Je kunt het dan ook wel raden: shapewear zit strak. Ik heb er eentje van maidenform, beetje korsetachtig alleen om je middel, heel sexy . Maiden Form is een merk wat superlekkere en comfortabele lingerie maakt. Decadence is een collectie van bh's, broekjes en shapewear.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts