maandag 11 april 2016

Cupmaat 70b

Die bh's zitten bij mij altijd goed en ik kon ze meestal ook gewoon vinden in mijn cupmaat 70B. Vandaag kom ik tot de ontdekking dat er bijna . De gemiddelde maat borstenberichtenjuli 2012cupmaatberichtenjan 2003wat is jouw cupmaat?

De perfecte beha - Girlscene,rh:girlscene. Het bepalen van de juiste bh-maat - Mode 201rh:mode-2014. Een andere afbeelding meldenMeld de aanstootgevende afbeelding.

Ik heb zelf B, maar nou had ik pas 75A in mijn handen en die cups. Want de cupmaat drukt het verschil tss omvang onder de borst en omtrek. Dat riep bij ons de vraag op: welke cupmaat hebben onze BN'ers eigenlijk?


Om je cupmaat te weten te komen kun je het beste een meetlint pakken en aan het meten slaan. De bovenwijdte is de letter in de cupmaten. Voor het bepalen van de cupmaat meet u de busteomtrek. Bh-omtrek, 6 7 7 8 8 9 9 10 10 110. Vrouwen kopen massaal een te kleine cup met een te grote omvang.


Dan heb je een kleinere bandmaat nodig en daarmee een grotere cup.

Zit een BH maat 65C echt wat strakker om de borsten dan een 70B ? B een te kleine cupmaat had moest ik 70C. Ik heb een bh van triumph van cupmaat 70b en een sapph bh van cupmaat 90c, toch om gek van te worden ? Op zoek naar lingerie of badmode in cupmaat 70b? U vindt het zeker bij dé lingeriespeciaalzaak van NL - dewereldvanlingerie. Cupmaat UK, Cupmaat EU, Omvang UK, Omvang EU.


Meet zelf je BH maat met het cupmaat advies van Annadiva. Meet je cm dan is jouw omvangsmaat 70. Meet je cm dan is jouw omvangsmaat 90. Nieuwe sexy Marlies Dekkersopen cup bh. Leverbaar in de maat 70Bpast ook met 70A of 70C.


Een D-cup is bijvoorbeeld kleiner bij iemand met een smalle taille dan een B-cup bij iemand met een brede taille. De cup bij 70B is bijvoorbeeld niet even groot . En Keira Knightley (Pirates of the Carribean) heeft een AA-cup. Ik ben en maanden en ik heb zelf een grote A, kleine B, Cup 70B heb ik.


De cupmaat wordt weergegeven door een letter, bijvoorbeeld B. De cupmaat wordt op gelijke wijze bepaald als in de Europese maatgeving. Een Europese BH maat 70B is dus als Franse maat 85B en een Europese maat .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts