woensdag 27 april 2016

Goed ondersteunende bh

Bij mijn laatste bezoek aan Livera kwam ik er dankzij de expert achter dat een goed ondersteunende cup mij veel slanker maakt, doordat mijn . Dezebestseller Triumph Doreen + katoen is een bh tm F cup zonder beugel. Zeer goed ondersteunende Sport BH zonder beugel voor de grote cupmaten tm .

NikeLab Essentials Sport-bh met medium ondersteuning. Yoga top 'Dasa' met bh ondersteuning zwart M. Ik heb cup 80 maar zonder bh lijk ik wel plat en in bh worden ze een beetje gevouwen door het losse vel. U bent op zoek naar een ondersteunende bh, die niet knelt of prikt?

Met de Minimizer bh van Triumph beleeft u een buitengewoon draagcomfort. Zo weet ik zeker dat ik een goedpassende bh heb. Een goede bh met de juiste maat ondersteunt de werking van de banden waardoor pijnklachten aan nek en schouders voorkomen kunnen . Je hebt een sport BH nodig die je borsten goed op de plaats houdt. Een comfortabele ondersteunende pasvorm die je een goede uitstraling geeft. Een goede ondersteunende beha die precies de steun biedt die je nodig hebt.


Voor grote borsten is een goede beha op maat een echte must. Het kiezen van de juiste BH maat is hierin bepalend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts