vrijdag 19 april 2019

Jarretels hm

Ik ben in ieder geval geen HM type, want dat zit voor geen meter. Mocht daar niks voor je bij zitten, dan kun je bij HM ook al voor . How luxurious is this satin tank top short set in delicate pink? De bustier wordt extra uitdagend door de jarretels, die afneembaar zijn. De collectie bestaat uit een aantal verleidelijk rode setjes, compleet met jarretels en overknee kousjes met een sexy rood kantje.


Hm, zit je daar over drie weken nog steeds? Terwijl ik richting de deur loop, besef ik dat ik nog in mijn jarretels sta.

Met Valentijnsdag in het vooruitzicht (en de goede voornemens om enkele kilo's kwijt te raken) komt een nieuw lingeriesetje wellicht van pas. Alleen jarretels met een corset is wel een beetje erg bloot he, hihih. Strepen, stippen, gekke vormen, jarretels, ze hebben alles in hun kast liggen en . Meisjes in jarretels en jongens in strakke boxers die je eten brengen en een stripact. Hoe dan ook: ik weet intussen echt wel dat ik kan schrijven. Gelukkig heeft HM altijd wel betaalbare pantys met een leuke print in hun collectie.


Panty met stippen, HM € 95. Panty met jarretels: asos, € 124.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts