donderdag 11 april 2019

Hunkemoller kaart

Wordt nu gratis member bij Hunkemöller; spaar passion points en profiteer van jouw kortingstegoed. Je maakt later een wachtwoord aan. Ik wil de MemberCard registreren die ik in de winkel heb gekocht.

Om een account aan te maken, klik je bovenaan de home page op My Hunkemöller. Je landt automatisch op de registratiepagina. Kies de waarde van de Hunkemöller Gift Card en een leuke verpakking.


De Hunkemöller Gift Card vanaf €10.

Ik heb een Hunkemoller lingerie car maar ik heb echt geen idee waar ik het saldo zou kunnen checken. Ik heb de hele website afgezocht en ook nog via. De Hunkemöller Gift Card kun je inleveren in één van de Hunkemöller of . Hunkemöller lanceert digitale membercard app - Speciaal voor lingerie liefhebbers lanceerd Hunkemoller een handige app. Op zoek naar een Hunkemöller cadeaukaart?


Snelle levering en alle varianten verkrijgbaar. Bestel online of kom langs in één van onze winkels! LoyaltyFacts interviewt Hunkemöller en praat over klantbehou klantloyaliteit en het Hunkemöller Membercard programma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts