maandag 4 juli 2016

Bevalling kleding

Ik ben nieuw op dit forum en vroeg mij af wat voor kleren jullie aan hadden tijdens de bevalling. Zie af en toe van die beelden dat je helemaal . Kleding tijdens je bevalling: wat trek je aan?

Toch kun je wel kleding klaar leggen voor de bevalling waarvan je denkt dat je je daar prettig in zal voelen. Ook kleding tijdens de bevalling is iets waar je over na moet denken. In dit artikel vertellen we je graag welke kleding tijdens de bevalling handig is.


Denk bijvoorbeeld aan kleding voor tijdens de bevalling.

Deze artikelen zullen de ervaring gemakkelijker en comfortabeler maken. Maar daar wil ik ook geen zwangerschapsjurkje (die open kan vooraan) voor ruineren. Zowel voor de bevalling Miss G en Miss B moest ik speciaal kleding voor de bevalling kopen. Op de eerste paar foto's draag ik het ook. Wat trek je aan als je naar het ziekenhuis gaat om te bevallen?


Ik heb nachthemden ingepakt en kleding om naar huis in te gaan maar nog . Wat doe ik aan bij de bevalling straks? Ik wil me nu beter voorbereiden, . Ik had beide keren een groot nachthemd van de hema aan tijdens mijn bevalling, om me wat minder bloot te voelen.

Denk hierbij aan kleding om in te bevallen, nachtkleding en schone kleding. Vaak wordt als kleding om in te bevallen gekozen voor een nachtjapon of lang .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts