dinsdag 9 juni 2015

Bh maat 80b

Het aantal centimeters bepaalt je onderwijdte, het cijfer in de bh-maat. Een bh-maatje 80B is dus geschikt voor iemand met een onderwijdte van centimeter. Hoe kan ik de juiste bh-maat bepalen?

Welke bh-maat zou ook kunnen passen? Wat maakt onze volle cup-bh's zo speciaal? Hoe kan ik de perfecte bh-pasvorm . De omvang is te klein, de cupgrootte is goed: Kies de omvang maat groter en de cupmaat maat kleiner.

Zit de beha op de qua omvang nog lekker dan hou je dezelfde omvangmaat (vb. 80). Zit de beha te strak of draag je deze op een van de laatste haakjes, koop . Als je net tussen maten in zit en je de cups van je bh in bijvoorbeeld maat 75C. Dit betekend echter wel dat je een kleinere cupmaat moet kiezen, dus 80B.


Je hebt de verkeerde maat bh aan, laat je niet opmeten, passen is weten. De juiste maat bh vinden is makkelijk als je op deze dingen let. B m'n borsten verdubbelde van voren en maat 75C ook te strak zat. BH Maten omrekenen doe je eenvoudig en snel via Omrekenen.


BH maten van UK, USA, Australië, Frankrijk en Italië omrekenen naar EU.

Onderzoek heeft uitgewezen dat tot wel van de vrouwen de verkeerde bh maat dragen. Het vinden van de perfecte bh kan dan ook een hele opluchting zijn . Want ik heb meestal bh's in maat 80B of 75C! Hoi Ik loop al een tijdje tegen hetzelfde probleem aan.


Ik draag nu een BH maat 75b en heb laatst eens een maat 80b geprobeerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts