maandag 12 februari 2018

Rugpijn ter hoogte van bh bandje

Maar deze pijn zit zeg maar ter hoogte van je bh bandje, bij de onderkant van. Schijnbaar zitten in je rug op de hoogte aan je ribbenkast twee . Het zit op plek, zeg maar onder m'n Bh-bandje.

Ik kon niet verder buigen dan dat mijn vingertoppen ter hoogte van mijn knieen kwamen. Aanhoudende rugpijn na val, wat doen? Ik loop gister van de brievenbus op een drafje terug naar de auto.


Dieetclub deel 82berichtenmaart 2006Dieetclubmeeting deel XI: beestjes kijken in Emmenberichtenfeb 2006Meer resultaten van forum.

Soms drukpijn ter hoogte van de bovenzijde navel tot onder het borstbeen. Rugpijn ter hoogte van de bh-band. Wanneer je maagpijn hebt en daarbij ook nog een rugpijn bij komt kijken, is het erg. Heb al twee winters last van rugklachten ter hoogte van bh band.


Voor hoge rugpijn zijn diverse oorzaken aan te wijzen, maar de meest voorkomende. Denk aan nek- of rugpijn, waardoor de persoon zich ook gaat verhouden. Het is te groot of te klein, waarnaast de beha-bandjes mogelijk te strak of te los worden. Vaak is de grootste maat ter plaatse van de tepels. Volg InfoNu en blijf dagelijks op de hoogte van actuele onderwerpen en interessante artikelen.


Het is wel een felle stekende pijn een beetje aan de rechterkant van mn ruggewervel, terhoogte van mijn bh bandje. De pijn zit boven bij mijn bh band. Nu zit hij weer ter hoogte van de bh, net er onder om precies te zijn .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts