dinsdag 27 februari 2018

Bh corset

Ik heb laatst een heel mooi corset gekocht. Ik vind het wel prettig om een bh eronder te dragen dus heb ik zo'n bh erbij gekocht zonder bandjes . Kies dan voor een corset of torselet bruid als trouwlingerie.

Liever een strapless bh bruid als bruidslingerie? Dan heb je keuze in glad of afgewerkt met het . Stevige correctie bij de taille en de buik. Super dunne panty line zodat de body onzichtbaar is onder je kleding.

Naast de beha, het korset, het torselet of de bustier moet je ook rekening houden met wat je down-under draagt. Ga je voor een string, slip of iets anders? Gossard bh corset met sluiting voor- en achter.


Voel je sexy in de lingerie van Gossard. Vandaag bestel morgen in huis op werkdagen. Hierbij verkoop ik mijn black corset hooded women's overcoat maat xl heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts