zondag 25 februari 2018

Bevallings pyjama

Ook ik had sokken aan want je krijgt echt koude voeten! Voor na de bevalling een fijne pyama waar je makkelijk in kunt voeden. Leuke Pyamasept 2011Kleding tijdens bevallingfeb 2010wat aan bij bevalling?

Kleding tijdens je bevalling: wat trek je aan? Praktische kleding, maar wat is praktisch tijdens de bevalling? Denk aan een joggingbroek- of pyjama broek die lekker los rond je benen zit . Maar omdat ik binnenkort ga shoppen voor een fatsoenlijke ziekenhuis pyjama vroeg ik me af hoeveel pyjamabroeken of nachthemden .

Badstof heren pyjama van Pastunette gestreept. Dames doorknoop pyjama roze blauw van Pastunette. Pyjama's - nachtjapon voor bevalling. Ik ben zwanger (en met de bevalling in zicht) ben ik op zoek naar een. In wat voor kleren ga je naar het ziekenhuis bij bevalling.


Opzoek naar een nachthemd met knopen - Mode Beautyaug 2015Wat stop ik in mijn ziekenhuistas? Kinderendec 2006Meer resultaten van forum. Checklist: klaarzetten voor de bevalling - Oei, ik groei!


Tijdens mijn 1e bevalling had ik alleen een hemd aan en erna een pyjama.

Of je nu thuis of in het ziekenhuis bevalt, het is verstandig om van tevoren na te denken over je bevalling. Wie wil je erbij hebben en wil je .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts