woensdag 28 februari 2018

Corrigerende rok hema

Bekijk de categorie corrigerend ondergoed op hema. En shop de leukste artikelen voor een echt HEMA prijsje. Zo zal een nauwzittende jurk of rok bepaalde gedeeltes van het lichaam accentueren.

Hunkemöller Julie corrigerende slip. Corrigerend ondergoed zorgt ervoor dat je net wat zelfverzekerder die strakke jurk aantrekt. Het trekt de boel gla maar artsen waarschuwen dat het voor je . Ik heb van die corrigerend hemden van de Hema, maar ik heb het. Hunkemöller met onder andere corrigerende slips, tops en body's. Seamless hoge corrigerende string . Overalls; Overhemden; Pyjama's; Regenpakken; Rokken; Rompertjes; Shirts; Sportpakken; Tops; Trainingspakken; Truien; Tunieken; Zwembroeken.


De hema heeft trouwens ook prima figuurcorrigerende hemdjes. Ik heb een soort onderrok van Marks and Spencers. HM ook goed uit de test (ging over corrigerende broekjes volgens mij). Maar ik geef de voorkeur aan zo'n 'suit' met pijpjes of als rok met ruimte .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts