woensdag 2 november 2016

Doelgroep hunkemoller

Doelgroep hunkemoller

We hebben drie jaar geleden een brand journey ontwikkeld om het merk Hunkemöller en de doelgroep te herdefiniëren. Doelgroep: Elke vrouw –Gebruiksgelegenheid: Lingerie draag je elke dag als vrouw. Hoofdstuk Hunkemöller strategisch profiel. De online- en offline strategie van Lingeriewinkelketen Hunkemöller.


Doelgroep hunkemoller

Voor de meest belangrijke doelgroep heeft Hunkemöller een persona ontwikkeld in de . Maar hoe overtuig je een doelgroep van je nieuwe imago? Hunkemöller: profileer je merk zoals je wilt dat de doelgroep je ziet. Het ontwikkelde winkelconcept van Hunkemöller is gebaseerd op verrassen, verwennen en verleiden.


Hunkemöller kent een brede doelgroep en tevens een . Hunkemöller begrijpt dit als geen ander. De doelgroep is namelijk eenvoudig gedefinieerd: elke vrouw. De doelgroep van Hunkemöller was volgens de marketeers een vrouw van rond de dertig jaar, die gesetteld was.


Doelgroep hunkemoller

De primaire doelgroep van Hunkemöller wordt omschreven als Shero, een combinatie van de woorden 'She en 'Hero'. Een zelfbewuste, cosmopolitische . Shero is de persona waar Hunkemöller volledig op in zet: “Als zij het niet leuk vindt, doen we het ook niet”, vertelt Philip Mountford van .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts