woensdag 16 november 2016

Bh maat meten klopt niet

Je hebt de verkeerde maat bh aan, laat je niet opmeten, passen is weten. De meest verkochte BH maat in NL is 75B, dit in tegenstelling tot de meest. Een tijdje terug ben ik in een speciaalzaak deskundig geholpen .

Spring naar De basis van het meten. Je cupmaat is namelijk altijd gerelateerd aan je rugomvang (ook wel onderwijdte genoemd). Nog meer mensen waarbij dit niet klopt of heb ik echt een enorme illusie over.


C's toch niet helemaal mooi zitten dacht ik: ik meet mijn BH maat eens op.

Bovendien is je bh-maat niet altijd hetzelfde. De juiste maat vind je door jouw onder- en bovenwijdte te meten. Het dragen van de juiste BH-maat is erg belangrijk.


Gelukkig is het niet moeilijk om zelf je BH-maat op te meten. Zeker niet als je onze aanwijzingen volgt en . Een bh die eigenlijk helemaal niet jouw maat is. Om de omvang van je bh te meten moet je het meetlint onder je borsten, rondom je borstkast houden. Nochtans is een goede beha belangrijk, niet alleen om er goed uit te zien, maar ook voor uw.


Meet of laat uw beha-maat daarom geregeld opmeten.

Hoe zit dit nu precies, hoe kun je het opmeten of heb je daarbij toch echt één van. Als je net tussen maten in zit en je de cups van je bh in bijvoorbeeld maat. Denk zal eens kijken of het klopt, nou volgens deze tabel heb ik 75AA, want . F maar k heb het nog niet laten opmeten, volgende week mag de kliniek bh uit. Wist je trouwens dat van de vrouwen een verkeerde bh maat draagt?


Eerst kun je het beste de omtrek van je borstkas opmeten. De tabel klopt echter niet helemaal en ik begrijp dat dit voor verwarring kan zorgen bij . Dat slaat echt nergens op Juist zo'n laagdrempelige bh-winkel als de hunkemoller zou er goed aan. Als je zelf wil dat ze je maten opmeten en ze doen het niet smeren ze je alleen maar. Overigens, dat opmeten klopt niet.


Meteen even laten opmeten door een lieve oude mevrouw, zo één die. Veel vrouwen dragen een verkeerde maat bh. De kans is dan ook groot dat jij niet de juiste maat draagt. Voor de juiste cupmaat moet je over de tepels meten.


Maar bij hangborsten moet dat wel meet een BH aan . Zoek je perfecte bh maat met onze video en volg stap voor stap de. Als een bh niet goed is afgestemd op jouw lichaam, zal deze niet goed aanvoelen. Ik blijk 70D te hebben, terwijl ik echt niet zulke grote borsten heb.


Je kan je BH-maat zelf thuis opmeten met een rolmaat. Hier kan ik wel wat mee, ik vermoed dat mijn bh-maat ook niet klopt. Let er op dat je het meetlint niet te strak trekt, je mag de borsten niet in drukken. Denk er ook aan om minimaal elk jaar je bh maat eens op te laten meten.


Als je een bh sluit op het buitenste haakje, dan klopt de omvang van de bh precies . Het is dus vaak zeker niet overbodig om opnieuw je bh-maat op te meten,. Ik kan voor cup AAA in bandmaat en geen bh's vinden op de site, klopt dat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts