maandag 9 november 2015

Ervaringen limango

Een tas van Desigual gekocht op Limango. Voor mij dus geen Limango meer, ondanks de eerdere (goede) ervaringen. Ik overweeg iets te bestellen bij Limango (.nl).

Ze hebben wel erg mooie aanbiedingen. Maar ik heb er nog nooit eerder iets besteld en er . Baby- en Kinderkleding deel 8april 2016Poppenhuis, Kidkraft? Waar kan ik mooie betaalbare lingerie kopen?

X354B9864CBD9E45B44F13CF0767F304A. Beoordeling: - ‎3recensies3Klantbeoordelingen limango. Lees hier de ervaringen van klanten van limango. Je moet lid worden voor je van de acties van modemerken kunt profiteren, maar loont dat wel? Reviews, kortingscodes, aanbiedingen en meer nuttige informatie over Limango.


Ik ben al een hele tijd aangemeld bij Limango alleen nog nooit wat. Wie van jullie heeft hier al eens wat besteld en wat zijn jullie ervaringen? Bij Limango vind je fashion, schoenen en kinderkleding tegen outletprijzen. Op zoek naar ervaringen die anderen hebben gehad met Limango en hoe zij deze .

Elke dag nieuwe acties, altijd tot korting. Ik heb een betaling gedaan 03-10-20Helaas krijg ik geen antwoord op mijn mail en tel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts