vrijdag 21 juni 2019

Kleine tepels

Zoals de titel al zei: Ik heb hele kleine tepels. Met de grote van mijn borsten ben. Sommige vrouwen hebben grote donkere tepels, terwijl anderen er kleine roze hebben.

Stijve tepels betekenen niet altijd dat je seksueel . Kleine tepels vind ik te mannelijk, ze moeten een beetje vrouwelijk en sappig zijn. Die van Georgina zijn op dat plaatje dan weer te groot. Bij kleine tepels moet de aandacht verschuiven naar de areola erron die heel vaak gevoeliger zal zijn dan de tepel zelf.

Ik wil heel graag borstvoeding geven, maar ik heb kleine tepels. Hiermee bedoel ik echt de nippel, het zuiggedeelte zeg maar. Ik heb blijkbaar erg kleine tepels, maar daarentegen geen kleine borsten. Ik wil mn borstvoeding namelijk nog graag volhouden tot mn kleine . Natuurlijk weet je dat nooit op voorhand maar moesten jullie kunnen kiezen.


Of kan ik de groei ervan op een of andere manier stimuleren? Hallo, Ik ben best onzeker over een eigenschap van mijn lichaam, ik heb namelijk echt hele kleine tepels, ze hebben een doorsnede van cm. Hoi ik ben een jongen van jaar!


De borstvoeding is vanaf het begin eigenlijk een probleem geweest, vanwege de vlakke en kleine tepel die mijn zoontje niet kon pakken.

Mijn vriendin denkt dat ze te kleine tepels heeft. En klein of grote tepels, dat kan het probleem niet zijn denk ik. Hoi ik heb erg kleine tepels en vind dit een beetje vervelend! Ze zijn maar cm in diameter, echt maar half zo groot als die van vrienden. Hoi Rolf, de grote maakt niet altijd uit, als het tepelhof rondom de tepel groot genoeg is, zal de piercing daar gezet worden, komt vaak bij . Kun je bijvoorbeeld wel een tepelpiercing dragen als je hele kleine tepels hebt?


Hoe zit dat eigenlijk met zwangerschap en een tepelpiercing? Moet ik nou ook al een mening hebben over tepels? Mannentepels, vrouwentepels, grote tepels, kleine tepels, het . Groothandel kleine tepels uit Chinese kleine tepels Groothandelaars Repertorium. Je kan Online Groothandel kleine werelden,kleine huis,Kleine business,bling .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts