woensdag 7 maart 2018

Corset buikwandcorrectie

Ik heb de eerste dagen een soort corset van pleisters gekregen. Na een paar dagen mocht de pleister van mijn borsten af en moest ik een zelf . Nieuweling Suusberichtenjuni 2010terug dikke buik na bwcberichtenmaart 2010Tot wanneer corset dragen?

Vraag een gratis consult aan voor een buikwandcorrectie. Postoperatieve buikbanden of drukpakken koop je online bij Biodermis. QliniQ BV heeft als exclusief importeur ruime keus en grote voorraad.


Door gewichtsverlies, zwangerschappen, veroudering of operaties kan de buikwand ernstig verslappen of uitrekken.

Mensen die kiezen voor een buikwandcorrectie hebben teveel huid ter plaatse. Wij raden u om tot zeker drie weken na de operatie een steunend korset om de. Dit korset is speciaal ontwikkeld om te dragen na een buikwandcorrectie.


Deze kleding is geschikt na een buikwandcorrectie of lipectomie en na diverse . U kan de informatiebrochure (pdf) ' info na buikkwandcorrectie ' downloaden. Bij u werd onder algemene narcose een buikwandcorrectie of abdominoplastie . Ik heb jaar geleden een buikwandcorrectie gekregen die niet helemaal goed is verlopen. Veel gerust en mijn corset om gehad.


Een buikwandcorrectie of mini-buikwandcorrectie kan je weer een strakke buik geven.

Na deze weken draag je dit korset nog gedurende weken overdag. Heeft iemand een buikwandcorrectie laten doen en zo ja, viel het mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts