dinsdag 23 januari 2018

Mannen die vrouwen ondergoed dragen

Mannen in vrouwen lingerie, leuk vooral dragen! TO, vrouwenondergoed doet me helemaal niets, maar als jij je . Wat vinden vrouwen nu net mooi of niet mooi aan shorts, slip, boxer.

Moderne vrouwen en kinderen van hun eigen tijd vinden dat een normale zaak. Er zijn veel mannen die graag dameslingerie dragen en één van hen ben ik. Naar m'n werk ,in de bouw, heb ik altyd dames ondergoed aan.


Een man met dames ondergoed lijkt me zo gek nog niet.

Het lijkt me dat je het fijn vindt om dikke panty's te dragen niets met sexualiteit te . Hier nog een man die vrouwenondergoed draagt. Blij dat er nog mannen zijn die graag fijne zachte Lingerie dragen. Ooit afgevraagd hoe jouw hipsters en slipjes bij je vriendje zouden staan? Deze mannen gingen op onderzoek uit en besloten - op camera! Zijn er ook vrouwen die vrijwillig corseletjes, kanten niemendalletjes en.


Veel mannen dragen (soms in het geheim) ook lingerie, van wie ik er een ben. Natuurlijk is het ook leuker om mooi ondergoed te dragen als je een vriend hebt, . Nu mijn vraag: ben ik als vrouw in mannenondergoed schokkend of pervers?

Mannen die damesslips dragen, doen dat puur uit eigenbelang. Draag ondergoed waar je lichaam om vraagt. Vrouwen onthullen: dit mag een man NOOIT dragen.


En zichtbaar ondergoed is ook verschrikkelijk. Groothandel Mannen dragen vrouwen ondergoed uit Chinese Mannen dragen vrouwen ondergoed Groothandelaars Repertorium. Hij zei dat hij graag vrouwenondergoed draagt (Ook BH's en topjes).


Vrouwen vinden het ook wel cool om mannen-kleding te dragen toch! Vriendin 35: Ellens vriend draagt stiekem vrouwenkleding. Jos het opwindend vindt om vrouwenkleding te dragen.


En wie van de vrouwen weet dit van hun man en doet lekker mee? Hoeveel weet jij eigenlijk over ondergoed? Wist jij bijvoorbeeld dat vrouwen pas sinds de 19e eeuw ondergoed dragen en mannen twee . Lees ook: 'Iedereen moet corrigerend ondergoed dragen'. Ruim 10Nederlanders, zowel mannen als vrouwen, werd gevraagd hoe vaak ze . De lendendoek wordt al duizenden jaren gedragen, maar echt ondergoed.


De onderbroek van mannen was lang en smal, en die van vrouwen was los en . Voor mij is lingerie dragen een finesse van het vrouwelijk zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts