donderdag 30 november 2017

Bh zonder haakjes

Als je een fijne soft bh zoekt zonder haakjes, dit is hem. Goede vorm en blijft goed in de was. Twins dames topje roze met sport bh TSB-by Twins.

Mooie kwaliteit Twins Dames topje in het roze inclusief sport bh. Ruim aanbod BH, zonder beugels, set van direct verkrijgbaar bij OTTO. Geen irriterende beugels of achtersluiting met haakjes.


Je bh mag bovendien niet te laag uitgesneden zijn, want voor je het weet zijn je borsten vertrokken.

Een elastische sport bh zonder haakjes, oogjes of sluitingen . Maak deze twee vast aan je BH-haakjes van je BH-ban zo heb je twee lange banden. Kruis deze twee laag aan de achterkant, breng ze naar . Ik heb liever een gewone bh, die ik met haakjes kan sluiten, dan eentje die ik over mijn hoofd moet trekken. Ik heb trouwens eentje zonder pads. Vergeet pijnlijke haakjes, knellende beugels en een slechte pasvorm!


Deze revolutionaire bh zonder beugels, biedt u perfecte ondersteuning en een ideale . Een bh losmaken is voor velen geen gemakkelijke opdracht. Wanneer de bh vastzit betekent dit dat de haakjes in de oogjes zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts