vrijdag 18 augustus 2017

Kleine bh tjes

Speciaal voor de kleine bh maten cup AAA, cup AA en cup A. Exlusieve merken als Lula Lu, The Little Bra Company en Voda . Ik heb ook kleine borsten en ik heb 70A van de hm, is heel fijn!

Maar de grootste maat tiener BH (nee, geen Hello Kitty motief :-) is qua cup wel. Hema heeft ze wel, maar dan moet je bij de tienerafdeling zoeken en vind je gekleurde bh'tjes met een labeltje eraan met my first bra. De schattige kanten bh'tjes die nu helemaal hothappening zijn, zijn perfect voor kleine borsten. Daarnaast mag je ze ook nog een beetje .

BH`s Topjes voor tieners online ▻ Gratis verzending ▻ Geen minimale bestelwaarde ▻ Snelle. Calvin Klein Underwear - PACK - Bustier - grey heather. Zeeman besteedt veel aandacht aan de pasvorm van BH's. Alle ontwerpen worden gepast en gedragen door modellen voordat zij in de winkel komen.


Dan zie je namelijk kuiltjes in je shirt. Je kunt gewoon een klein BH'tje aan doen en je moeder zal je heus niet uitlachen. Omdat ik kleine borsten heb kan ik zo ongeveer overal waar ik kom BH's kopen.


Met grote maten is dat soms een stuk lastiger. Vraag dan vrijblijvend en gratis bh maat advies aan.

Hier vindt u alleen BH 's in maten A, AA en AAA met en zonder . Dan is het niet te makkelijk om de juiste bh te vinden. De meeste bh's beginnen vanaf omvang maat 75. Gelukkig is er ruim keuze bij slimwear. Maar bijna nergens hebben ze kleine maten en leuke modellen.


Ik zag laatst bij de HEMA allemaal leuke bh-tjes, Speciaal voor jonge . Esprit heeft ook weleens kleine maatjes, en de tienerlijn van . Hier ook iemand 'gezegend' met kleine borsten: maat 65A. Vriendinnen vroegen of ik wel leuke bh-tjes kon vinden en een vriendin vroeg . Elomi caitlyn de cailtyn is een sierlijke beugel bh met mooi vrouwelijk bloemenpatroon aan de boven cups. Ik werk in een winkel en het valt me op dat vele vrouwen te kleine Bh's dragen. Bij mijn gewone bh-tjes als ik die aan heb zie je er niets door. De beugel-bh geeft de borsten daardoor extra steun en een kleine 'lift'.


Zo wil het toeval dat de bh'tjes van de Zeeman mij meestal goed . Maar jullie hebben toch ook wel AA-tjes”, riep mijn rondborstige.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts