dinsdag 20 juni 2017

Cupmaat dd

DD of bijv maat E, maar wat is het verschil eigenlijk? De kleinste cup is AA, waarop (in continentaal Europa) de maten A, B, C, E,.

tussen en centimeter cup DD; tussen en centimeter cup E . Ben jij op zoek naar lingerie in cupmaat DD. Is misschien een stomme vraag, maar ik vraag het me toch af :p.

Deze vraag is me ooit gesteld ik had wel een conclusie maar ik wil jullie eerst horen. Is de cup kreukelig, dan is een kleinere cupmaat aan te raden. BH maten bestaan uit een cijfer en een letter, borstomtrek en cupmaat:.


De dubbele letters zijn ook verdwenen, DD is E. Om de cupmaat te bepalen, moet je eerst je bovenwijdte meten.

Daarom kun je bij Farfallina ook kiezen voor een halve cupmaat of tussenmaat (cup D cup FF, cup GG, cup HH en cup JJ). Om je cupmaat te weten te komen kun je het beste een meetlint pakken en aan het meten slaan. Erg vreemd want ik draag bh's met maat D en soms DD. Fantasie lingerie heeft bh's en slips in de grote cup-maten. Elomi sport BH : Cupmaat DD E, F, FF, G, GG - Elomi BH Omvang: 7 8 8 90.


Grote Cupmaten BH Strapless Collectie 20sexy, maar toch classy speciaal in . Verschil in cm, Bijbehorende cupmaat. Lijkt mij zo raar want je hebt ook geen B en BB? En ook nog eens goed voor de wereldeconomie, want vrouwen met een grote cupmaat kopen meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts