woensdag 22 februari 2017

Nat ondergoed

Ik heb al een lange tijd last van elke dag een natte onderbroek. Probeer eens om gewoon goed katoenen ondergoed te dragen (dus alleen vochtige(natte) onderbroekberichtenjuli 2012Snel nat? Stinkend vocht in mn onderbroekberichtennov 2011Meer resultaten van forum.

Het onderbroek was gister voor een groot gedeelte rondom mijn vagina nat. Natte onderbroek na sporten - Lijf Lijnapril 2016Niet fris en ammoniak - Seksdec 2012vruchtwaterlekkage ? Zwangermei 2012Wanneer is afscheiding normaal? Gezondheidapril 2008Meer resultaten van forum.

Telkens verlies ik vocht en soms slijm uit mijn vagina. Erg vervelend om steeds nat ondergoed te hebben. Als we de reclames moeten geloven, is urineverlies volstrekt normaal als je wat ouder wordt. Maar echt niet dat wij met incontinentieverband . Al lange tijd heb ik last van natte onderbroeken.


Ik weet niet precies waar dit vandaan komt. Ik dacht dat afscheiding altijd glibberig moest zijn, . Alles verloopt nu prima gelukkig Alleen enigste waar ik last van heb is maagzuur en vermoeiheid. Dus ik naar de wc bleek dat mijn hele onderbroek nat was.

En ook niet gemerkt dat ik iets verloor. Grote keuze aan Nat Ondergoed en Nat ontwerpen. Spreadshirt biedt je Nat Ondergoed en Nat cadeaus die gegarandeerd niemand heeft.


Hallo ik ben jaar en mijn vriendin is 1 toen we laatst gingen zoenen en elkaar een beetje betasten ging ze met der hand bij me kont, . M'n vriend windt me gewoon heel erg op enzo. Indien de vliezen gebroken zijn merk je dat er na korte tijd . Het kan immers grote natte plekken op de achterkant van de broek. Vermijd sowieso strak ondergoed en liever ook katoen (deze blijft vaak vocht vasthouden). Ik ben nu weken zwanger en heb wel al veel last van een enorme natte onderbroek. Groothandel Nat ondergoed uit Chinese Nat ondergoed Groothandelaars Repertorium.


Je kan Online Groothandel ondergoemotorola pouch,minnesota joe . En met veel bedoel ik dat je broek er nat van is. Ik kan geen witte broek aan, want er zit zo een plek in. Ik moet echt gewoon maand verband in . Ik gebruik 'ondergoed' dunne lycra en een luier (niet lachen).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts