donderdag 28 mei 2015

Maat voedingsbh

Wil je een voedingsbh aanschaffen, dan kun je op de volgende dingen letten. De maat die je dan hebt, komt vaak redelijk overeen met de maat die je na de . Toen ze aan mij de maten vroeg, zei ze dat ik qua voedingsbh een E (!!) cup moest hebben.

Ik weet nog wel dat ik ze toen aankeek alsof ze . Medela heeft een handige calculator waarmee je kunt bepalen wat voor jou de juiste maat . Het lijkt mij wel handig om direct na de bevalling al voedingsbh's te gaan gebruiken, maar nu zegt de vrouw in de lingeriezaak dat ik het beter . Vanaf welke week is het handig de voedingsbh's te kopen en moet je hierbij nog rekening houden met bijv.

Een voedingsbh dient voldoende steun te geven, makkelijk te openen en te. Voor een lacterende vrouw is het belangrijk om de juiste maat bh te dragen om . De voedingsBH heeft namelijk een cup die aan de voorkant gemakkelijk te. Om zeker te weten dat je de juiste maat kiest, koop je je voedingsBH het liefst pas . Juist doordat je borsten zo snel veranderen, kan het lastig zijn om de juiste maat voedingsBH te kopen. Daarom adviseren wij je om met het kopen van je eerste . Wanneer koop je een voedingsbeha en waar moet je op letten?


Veel vrouwen dragen altijd een verkeerde maat, buiten de zwangerschap is dat al niet zo . Je koopt de beha op je huidige maat, dus je hoeft het niet op de groei te kopen.

Wanneer kies je een zwangerschaps- en wanneer een voedingsbeha?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts