woensdag 29 april 2015

Cup 75c

Ik heb zelf 75C, vind het meevallen met groot maar klein zijn ze ook niet :+. De cup is inderdaad een verhoudingsmaat, je berekent hem door . De omvang is te klein en de cup is te groot.

Kies de omvang maat groter, kies de cup een maat kleiner. Vaak is het een groot probleem voor meisjes en vrouwen om precies te weten te komen wat voor cupmaat ze nou precies hebben. Ook is het mogelijk dat je nog wat verder blijft groeien, en dat je borsten dus ook nog wat groter worden, maar dat hoeft niet.


Hoe kan ik de juiste bh-maat bepalen?

Welke bh-maat zou ook kunnen passen? Wat maakt onze volle cup-bh's zo speciaal? Hoe kan ik de perfecte bh-pasvorm . Ik zou namelijk graag cupmaat 75C hebben. Toen ik was had ik een kleine C cup, nu zit ik daar ruim boven dus er is . Lijkt mij van niet, maar als de omvang groter is dan is de cup ook groter :').


Een 85A bh is qua cup net zo groot als een 80B en een 75C, . Hoe kan het dan dat een c me ook past? Het verschilt natuurlijk ook per bh, bij de ene bh zit cup c goed terwijl bij een andere bh een cup .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts