dinsdag 4 december 2018

Hemdjes zeeman

T-shirts, panty's, singlets, sokken, ondergoed. Allemaal gemaakt van zachte, comfortabele materialen. Mooi van pasvorm en voor de laagste prijs.

Goede kwaliteit hoeft niet duur te zijn. Ook in zijn webwinkel biedt Zeeman dezeflde lage verkoopprijzen. Extra elastisch en comfortabel door ribbreisel en elastaan.

Ik heb een paar setjes van de Zeeman in mijn kast. Geen problemen mee hoor met lingerie van de Zeeman of Wibra. Bij ondergoed van Hema heb ik regelmatig dat de elastieken kapot gaan of gaan lubberen. Dat heb ik niet bij die van Zeeman.


Omdat ze bij Action echt maar heel weinig hemdjes hadden in Maxims maat besloot ik nog snel even de Zeeman binnen te wippen. Check ook even de site van Zeeman om wat kleding te bekijken. Ik koop trouwens wel vaak 'basics' bij Zeeman; slipjes, hemdjes of t-shirts.


Mijn jongens van en zijn nodig toe aan nieuw ondergoed. Bij de zeeman heb ik een keer een hemd met boxershort van sesamstraat .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts