donderdag 7 maart 2019

Huidskleurige panty in de winter

Kies je voor een huidkleurige panty in de winter, ga dan voor een kleur die de kleur van je eigen benen matcht. Klik hier om er achter te komen hoe je de panty draagt. En laat het nu zo zijn dat de winter in Nederland onwijs lang duurt. Huidskleurige panty's worden getolereer maar niet in de zomer. Hoi, ik zou gerust een huidskleurige panty aantrekken, hij moet dan wel echt goed bij je huidskleur passen.


Kan dat eigenlijk ook in de winter? Vooral in de winter vind ik het echt heel erg raar staan.

En over de huidkleurige panty met steunkouseneffect zal ik niet beginnen. Nee, onder een rokje, jurk of shorts staan gladde, blote, gebronsde . Ik heb ook wel huidskleurige panty´s, maar dat zijn den en glanzend van het merk . Welke huidskleurige panty vinden jullie het mooist? In de winter draag je immers minder vaak een huidskleurige panty, maar grijp je vaker naar een panty met print of een dikkere uni-kleurige . Maar ik snap dat uw benen net na de winter nog niet helemaal klaar zijn.


In de herfst-en winterperiode is dat geen probleem, dan draag ik. Een hele fijne huidkleurige panty (tot denier) waarbij het lijkt dat je .

Ik heb het over de panty, en of die nou wel of niet mag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts