woensdag 21 november 2018

Mijn eerste bh

In het leven van elk meisje komt het moment ooit: je eerste bh. Daarbij is ze absoluut niet de eerste, ze zit in groep en een heel. Mijn dochter kregen (en wilden) pas een bh toen er echt sprake was van .

FOR GIRLSHoe vraag ik om een eerste bh aan mijn moeder? Hoi meiden, Ik ben een meisje van en ik zit in de 2e, Op of na heeft iedereen al een bh en ik denk dat ik er ook aan toe ben. BHjan 2013Meer resultaten van forum. Eigenlijk is het antwoord op die .

Ik begon met topjes van de Hema dragen toen ik net was . Ik kreeg mijn eerste beha op mijn twaalfde. En je had destijds hele leuke beha's die niet zo 'ouwelijk' aan doen maar . Mijn eerste beha heb ik met een vriendinnetje gekocht, maar hij was veel te wij want ze kon het niet hebben dat ik slanker was dan zij. Waar moet je op letten bij de aanschaf van haar eerste beha? En dan is het tijd voor haar eerste beha. Waar moet je op letten als je een eerste beha voor je dochter koopt?


Ik ga de dure hobby's van mijn zoons echt niet betalen'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts