woensdag 20 juni 2018

Bh onder jurk

Rode tinten om doorschijnen te voorkomen. Je zal het niet verwachten, maar de beste kleuren voor bh's onder een witte . Hunkemöller heeft verschillende bh accessoires speciaal voor kleding met een blote.

Ben je ook nog opzoek naar geschikte shapewear voor onder je jurkje? Heeft jouw jurk smalle bandjes (of helemaal geen bandjes) dan kun je de donder op zeggen dat jouw normale beha zichtbaar is onder je jurk. Maar deze tekent heel lelijk af onder het jurkje. Geen bh en een dunne bh (waarin het zichtbaar is als het koud is) ;-) .

Een rugloze bh is handig voor onder een jurk of top met een open of doorzichtige achterkant. Bijvoorbeeld bij een zogenaamd rug decolleté of als je kleding aan . Niets zo mooi (en sexy!) als een jurkje met blote rug, toch? Met deze briljante tip heb je wél het comfort van een beha, maar géén lelijke band . Onder een T-shirt hoort een gladde bh, onder een bustierjurkje een strapless model, onder een wit jurkje een rode of huidskleurige bh … Een sober topje krijgt . Ik heb serieus ooit een feestje gehad waarbij ik een jurkje met open.


Ik draag daaronder een speciaal broekje of gebruik speciale tape die . Hoe vind je de geschikte bh bij een bepaald model jurkje? Hier vind je alle tips op een rijtje.

Ik heb voor kerst een hele leuke jurk gekocht. Beha onder aan kan, want de rug is open. Ik heb jaren geleden een bh gekocht bij de Hunkemoller met doorzichtige schouderbandjes en een doorzichtige achterkant.


Er zijn maar weinig vrouwen die een strapless jurk zonder bh kunnen dragen. Het idee dat je er een bh onder draagt, zorgt bovendien ook voor een 'veiliger' . De enige keer dat ik het wel heb ik onder een gala jurk met een open . Hallo, voor mijn gala in juni ben ik op zoek naar een jurk. Zoals je op die foto ziet hoef je er geen bh onder te dragen ^O^. Ja, die vragen stel je jezelf wel eens als je hét perfecte avondjurkje hebt gevonden, maar je geen idee hebt.


Een goed korset, torselet of bustier is belangrijk en laat je jurk nog beter uitkomen. Ook is er de mogelijkheid om helemaal geen beha te dragen en je borsten. De Magic Full Slip Dress is een elegante Corrigerende Onderjurk welke een. Doordat de jurk onder de BH gedragen wordt, is dit het ideale jurkje om te .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts