donderdag 22 december 2016

Voedingsbh nacht

Carriwell ontwikkelde speciale nachtbh's waarmee je heerlijk slaapt. Haakjes en schuifjes ontbreken en zijn toch geschikt om borstvoeding te geven. Een voedingsBH, heb je die echt nodig?

Sommige moeders vinden het fijn om in de nacht een beha te dragen. Moet ik in bed een voedingsbh dragen of niet. Voor je borsten is het niet nodig om 's nachts een bh te dragen als je borstvoeding geeft.


Deze voedingsbh's zijn ideaal voor de nacht.

De bh's zijn gla soepel, zonder haakjes of clipjes die irriteren en zijn zeer comfortabel om in te slapen of om in . De voedingsbeha voor 's nachts van Medela is een ideale beha voor moeders die borstvoeding geven. Het zachte, vochtafvoerende materiaal houdt je huid . Geeft u borstvoeding dan is het dragen van een speciale voedingsbh niet. Draag 's nachts een bh wanneer u uw borsten wat meer steun wilt geven of . Misschien een rare vraag, maar ik slaap nu steeds in mijn voedingsbh met van die pads in.


Maar 24-een bh aanhebben voelt gewoon niet zo . Als ik 's nachts voed duw ik even een hydrofieldoek tegen mijn andere. Een gewone voedings bh vind ik ook niet prettig om mee te slapen, .

De ideale voedingsBH voor de nacht: tijdens de borstvoeding maar ook fijn aan het einde van je zwangerschap. Deze voedingsbh van Noppies heeft een cup die kan worden losgemaakt. De voedingsbh bevat geen beugel en is daardoor geschikt om 's nachts te dragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts