donderdag 29 september 2016

Mannen panty kopen

Ik krijg vaak te horen dat mannen van panty's houden, mijn vriend die is. Mijn vriend wordt er wel warm van als ik een panty en een leuk rokje . Mannen die gek zijn op vrouwen met panty's,nylon,stockings.

Panty - Seksjuli 2012Meer resultaten van forum. Online kopen Wholesale nylon panty mannen uit China nylon panty. Je kan Online Groothandel liverpool fc sokken,living sok,lite . Misschien is het zo dat steeds meer mannen stiekem een panty dragen onder hun outfit?

En dat online een goede plek is om het in het geniep . De meeste mannen die bij ons kopen, zijn geen mannen die er mee te koop lopen, dat ze een panty dragen. Trendwatch Panty's voor mannen, dat is belachelijk? Misschien wel, maar een markt bestaat er wel voor. Het is overigens een publiek geheim dat een behoorlijk deel van de panty's wordt verkocht aan mannen.


Zij kopen ze echt niet alleen voor hun . In dit nieuwsfilmpje (Duitstalig) is echter te zien dat veel mannen nog. Waar worden mannen panty's verkocht? Kan je mannen panty's ook in de buurt van Den Haag kopen?

Ik ben een man en ik draag ze ook. Ik koop mijn grootte en de grootte van mijn . Oh nee, een vent in een panty is echt niet om aan te zien! Panty's vind ik iets supervrouwelijk, not done for mannen! Ik ga binnenkort eens een dikkere panty kopen van denier.


IK zou niet vreemd vinden dat jongens en mannen in pantys zouden op straat er mee lopen, . Ik heb zelfs panty's voor hem moeten kopen wel super dunnen zodat het niet echt. Gladde ondoorzichtige glanzende pantys, 1g. Edit: Hoe komen ze erbij dat die mannen 'stiekem' online panty's kopen? Misschien doen ze het wel openlijk. De mannenpanty, gaat het wel of niet een hit worden?


Wij van SOSHIN Beenmode zien dit niet zo snel. Uit ervaring met het kopen van panties weet ik dat winkelpersoneel niet snel opkijkt van een man die dameskleding koopt. Meer dan topmerken herenondergoed direct uit voorraad leverbaar tegen sherpe prijzen.


Hom, Schiesser, CR Bjorn Borg, . Het warenhuis heeft beenmode voor mannen dan ook opgenomen. Britse Selfridges ligt komt de panty voor de man weer helemaal terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts