vrijdag 10 juni 2016

Bh zonder vulling

Dat ik denk, joh ik sleep al genoeg mee, hoeft geen vulling hoor. Ik vind een bh zonder voorgevormde cup of opgevulde cup veel mooier . Kinderenmaart 2012Meer resultaten van forum.

BH zonder vulling - Kleding online kopen? Beha zonder vulling Beha's online, blader door onze selectie van Beha zonder vulling Beha's op Lightinthebox. Beha (set van 2) bpc bonprix collection stuksprijs: € 6. Een BH zonder beugels, ondersteuning komt vooral van de stof en onderband.

De BH's zonder beugel zijn bij Farfallina ook geschikt voor grote cupmaten. Ik heb grote borsten en een mooie vorm en als ik een bh zonder vulling aan trek ziet dat er goed uit . Een ruime keuze waaronder ook trendy racerback bh's, halterbh's, sportbh's en halterbh's. Zoek je een bh met extra vulling, of juist een kleine bh zonder vulling, . De bekendste bh zonder beugel is de bralette.


Shop bralettes in verschillende kleuren of basis bh's zonder beugel op Hunkemöller. De triangel bh is bijvoorbeeld perfect voor vrouwen met een wat kleinere.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts