woensdag 6 mei 2020

Zwangerschaps onderbroeken

En heb ze maat groter gekocht dan ik normaal heb. Vorige zwangerschap kon ik die tot het einde aan. Bovendien zorgt zwangerschaps ondergoed dat je borsten na de zwangerschap net zo mooi blijven en bijvoorbeeld niet gaan hangen.

Niets is dan ook vervelender als je eigen ondergoed niet meer lekker gaat zitten. Om wat comfortabeler de dag door te komen heeft Noppies een ruime collectie . Ben je gewend om mooi ondergoed te dragen en wil je dat tijdens de zwangerschap ook graag blijven doen? Een combinatie van ondersteunend comfort maar .

Voor mij is het nog niet van toepassing, maar ik ben gewoon al benieuwd. Wie van jullie draagt speciale zwangerschaps-onderbroeken en wie . Hoi dames, Nu weken zwanger en mijn eigen ondergoed kan echt niet meer. Borsten puilen eruit, beugels knellen en m'n onderbroek gaat niet meer over . Er is ondersteunend ondergoed te koop wat echt heel goed helpt tegen allerlei klachten in de zwangerschap.


Het is jammer dat zoveel zwangeren hier niet van . BH's, shorts, slippen en nog veel meer. Zwangerschapsonderbroeken online bij Zalando.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts