maandag 20 april 2020

Voorgevormde cups

Voorgevormde cups, Borsten weer in de mode, Hoera zeg ik dan, eindelijk die voorgevormde cups exit. Die vormloze massa dingen die niks voor je figuur doen. De cups worden bij voorkeur in een pakketje verzonden omdat de cups mogelijk hun vorm verliezen.

Een niet-voorgevormde beha is van soepele stof, soms met beugels voor wat extra ondersteuning, maar strikt noodzakelijk is dat niet. Een voorgevormde bh heeft als grootste voordeel dat de cups vaak glad en naadloos zijn, waardoor de bh niet opvalt onder strakkere kleding. Op=Op Voorgevormde Balconotte cups met push-up koud gesneden.


Ik vermijd de voorgevormde BH's omdat ik van mezelf al een grote maat heb en ik BH's met die stevige cups van die enorme exemplaren vind.

IK WIL GEEN VOORGEVORMDE CQ GEVULDE BHfeb 2008vulling niet meer glad na wassen voorgevormde bhdec 2007voorgevormde bhjuli 2007Meer resultaten van forum. Hartvorige halslijn; In lengte verstelbare spaghettibandjes; Voorgevormde en gevoerde cups; Drukknoopsluiting in . Top met voorgevormde cups (Hanro Lingerie Allure (Hanro) ). Merk: Hanro Lingerie Serie: Allure (Hanro). U spaart met dit product punten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts