donderdag 28 november 2019

Zweet in kleding

Als je een t-shirt een paar keer hebt gedragen kan het gebeuren dat er een zweetgeur onder de oksels zit die elke keer weer ruikt. Zweetgeur uit kleding verwijderen Kleding die naar zweet ruikt is erg onaangenaam. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor anderen.

Dit betekent dat je zweetlucht uit kleding kunt verwijderen door het zo snel mogelijk na het transpireren te spoelen en te wassen. Zo krijg je die vervelende zweetgeur uit jouw kleding. Gooi je shirt niet weg: het probleem is eenvoudig te verhelpen.


Ik denk dat het niet aan de wasmachine ligt, de andere kleding ruikt gewoon fris en is schoon.

Kleding dochter blijven zweetlucht houden na wassen. Weet iemand hoe je de transpiratiegeur uit je kleding kan krijgen. Voor zweetgeur kreeg ik ook de tip om een emmer water en dan een flinke . Stinkende was door zweetgeur - Thuisjan 2014Zweetvlekken in kleding hoe wassen - Thuisjuli 2013Gatverdamme, die vieze zweetlucht in mn kleding! Nare luchtjes in oksels van kleding - Mode Beautysept 2007Meer resultaten van forum. Hoe transpiratie geur uit kleren (oksels) verwijderen?


Bijna alle truitjes die ik heb ruiken na uur naar zweet, (alleen onder de oksels) vooral onder mijn rechteroksel, maar ik zweet zowat niet meer! Hoe kun je zweetgeur op kleding voorkomen of verminderen en dan. Als je kleding een aantal maanden hebt gedragen, blijft de zweetgeur er echter ook na het wassen in hangen.

Het ruikt fris, totdat je weer gaat . Speciale kleding tegen zweten is vaak een ideale oplossing voor iedereen die kampt met een zweetprobleem. We proberen het allemaal te voorkomen, maar soms kan je er niks aan doen: zweetvlekken in je kleding. Erg vervelen vooral als het net je . Wist je dat de zweetlucht in je kleding wordt veroorzaakt door melkzuurbacteriën? Met andere woorden: vers zweet stinkt niet.


De enorme zweetgeur in de hardloopkleding van mijn man is na drie keer voorbewerken in de natuur azijn enorm vermindert. Ik zweet af en toe niet teveel, maar na een lange werkdag ruikt mijn kleding niet zo fris. Nu was ik mijn kleding op 40graden maar het ruikt nog . Je trekt je sportkleding aan voordat je gaat trainen en zonder dat je ook maar wat gedaan hebt stink je al naar zweet.


Die geur wordt niet veroorzaakt door het zweet, maar door. Ik doe dit tegen vlekken, dit werkt super en de kleding ruikt erna heerlijk fris! Er zijn kledingaspecten waar u rekening mee dient te houden bij de kledingkeuze in geval van zweetklachten: materiaal stof;.


De eiwitten in je zweet, daar zijn bacteriën gek op. Gelukkig bestaan er trucjes om die vieze stinkstofjes toch uit je kleding te krijgen. Last van een statische panty, blijvende geurtjes of altijd pluisjes op je kleding?


Met deze kledingtips ziet én zit je kleding vanaf nu weer als nieuw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts