zondag 17 november 2019

String boven je broek

Ik kijk graag naar strings die boven de broek uitkomen niks mis mee toch. Wat ik me wel eens afvraag is zijn er meiden die de string expres . String boven je broek uit trekken, humor.

Vraagje aan de meisjes - Scholieren. Vandaar mijn vraag aan de meisjes van de desbetreffende leeftijdscategorie: als je slip of string bewust boven je broek uitkomt, mag iedereen . In de bieb zitten vaak meisjes achter de computers en er zitten er altijd wel of bij, bij wie de onderbroek volop zichtbaar is boven de . Geüpload door MrJohanCruyffVJ Nikki Plessen heeft niks door tijdens een uitzending van TMF.

Ik vind het wel geil als mijn string boven mn broek uitkomt. Dan dragen ze een string omdat een onderbroek niet past onder die broek, laten . Ik kijk graag naar strings die boven de broek uitkomen. Zijn er meiden die de string express boven de broek uit laten steken, omdat ze weten . Het waren de laatste stuiptrekkingen van de lente die mij in een jolige bui hielpen en waardoor ik allerlei activiteiten . Behalve natuurlijk als je weer eens achter een van hen zat en er zo'n 'driehoekje' boven de broek uitstak. En dan heeft ze wel eens een witte broek aan met een zwarte string eronder. Ik heb een vraagje, wat vinden jullie ervan als iemands string boven haar broek uitkomt?


Boxershort of string boven je broek: Bij de “hippe gangster jongens” zie je dit nog steeds wel.

De spijkerbroek zo ver onder hun kont hangen, . Strings + lage broeken = whaletails. Bekijk meer items op basis van tags. Hoe lager de heupbroek, hoe zichtbaarder het ondergoed. Lingeriefabrikant Gossard heeft daarom een string bedacht die gerust boven de . Nikki Plessen met een stringetje boven haar broek.


Zijn er meer mensen die een string onder het uniform dragen? Dus ik had alleen het jasje aan boven een oude spijkerbroek. Als je gaat zitten moet je even met je hand voelen of je string boven je riem uitsteekt. Als dit het geval is moet je of je shirt naar beneden trekken of je broek naar . Wie zien het allemaal wel eens voorbij komen: iemand loopt eigenlijk min of meer voor lul, bijvoorbeeld omdat ze haar gulp is vergeten dicht te doen, lipstick op .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts