woensdag 10 juli 2019

Latex waist trainer reviews

Of ze de waist trainer nou dragen op de sportschool of thuis terwijl ze. De bekende waist trainer van Ann Chery van de webshop Die Wil Ik Hebben. De waist trainer wordt erg snel verstuurd en komt samen met een gebruiksaanwijzing.

Mijn waist trainer is van latex en is een hooks waist trainer. Van de week de classic latex waisttrainer metallic zwart besteld. Deze kwam netjes de volgende dag binnen!


Ik heb het geruild met een normale ann cherry latex sport waisttrainer.

Een deskundige op het gebied van korsetten verklaart waarom waist training meer biedt dan alleen een afgeslankte torso. Je hebt vast al Instagram er vol mee zien staan, celebs in elk bla eigenlijk waar je ook kijkt, zie je de waist trainer. Laat ik ten eerste vertellen wat een waist trainer is en wat het doet. Ik heb de zwarte latex in maatje M besteld.


Pick up a corset waist trainer and get Kim's itty bitty midriff in easy (but uncomfortable) steps. Waist Training Review – Do Corset Trainers Work? Latex Gym a Garment By Waist Gang Society (Medium).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts