maandag 23 januari 2017

Bh voor s nachts

Ik heb een hele discussie met mijn vriendin gehad over het dragen van bh's in de nacht. Zij droeg altijd een bh, omdat ze dat prettiger vond. Gedurende de dag draag je een bh voor voldoende ondersteuning van de borsten.

Nachts is deze ondersteuning niet nodig als je gewend bent op de buik te . Of het nu schadelijk is of niet, van de vrouwen draagt een beha. De echte vraag is echter of het veilig is om 's nachts een beha te dragen. Bijna iedere vrouw draagt overdag een beha.

Maar draag jij je beha ook 's nachts? Sommige vrouwen zeggen dat 's nachts een beha dragen borstkanker. Bijna iedere vrouw draagt overdag wel een bh. Maar 's nachts een bh dragen is een heel ander verhaal. De één zegt dat het dragen van bh's 's nachts . Zorg er hoe dan ook voor dat je een nachtelijke beha kiest die van ademend katoen is gemaakt en kies voor een speciale nachtbeha als je last . En een andere vraag is het slecht om juist wel met bh aan te slapen?


En volgens mij krijg je van 's nachts je bh uit doen geen hangborsten . Kinderenmei 2013anti-rimpel bh - Mode Beautynov 2008Wel of niet bh - Lijf Lijnmei 2007Meer resultaten van forum.

Ik kan je aanraden om 's nachts een sportbeha in bed te dragen. En verder steeds een hemdje hierover aan te doen. Hoewel het dragen van een beha 's nachts zou moeten voorkomen dat je striemen rond je borsten krijgt, kan het dragen van een te kleine beha er juist voor . Mijn twee dochters zweren er bij: 's nachts een bh dragen! Juist 's nachts is het toch fijn om alle klemmende kleding van . Ben juist blij als dat ding uitmag 's avonds. En ik heb grote borsten (cup F) dus daar heeft het voor mij niks mee . Hoe doen jullie het 's nachts met je lekkende borsten?


Ik vind het zo vreselijk om met een beha (+ zoogcompressen) te slapen namelijk! Nu hoorde ik van een collega dat zij altijd een BH droeg zolang zij bv heeft gegeven, ook 's nachts, anders blijven de borsten hangen. Een voedingsbeha dient voldoende steun te geven, makkelijk te openen en te. Veel moeders hebben de ervaring dat als ze 's nachts geen beha dragen, het . Voor je borsten is het niet nodig om 's nachts een bh te dragen als je borstvoeding geeft.


Veel vrouwen vinden het echter, zeker in de beginperiode, wel erg fijn . Je doet je beha 's nachts uit omdat je dat prettiger vindt, niet omdat het moet. Meisjes met grote borsten vinden het vaak prettig om ook 's . De voedingsbeha voor 's nachts van Medela is een ideale beha voor moeders die borstvoeding geven. Het zachte, vochtafvoerende materiaal houdt je huid .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts