donderdag 26 januari 2017

Bh maat 75b

De meest verkochte BH maat in NL is 75B, dit in tegenstelling tot de meest voorkomende maat 70C. Vrouwen kopen massaal een te kleine cup . Hoe kan ik de juiste bh-maat bepalen?

Welke bh-maat zou ook kunnen passen? Wat maakt onze volle cup-bh's zo speciaal? Hoe kan ik de perfecte bh-pasvorm . Onderzoek heeft uitgewezen dat tot wel van de vrouwen de verkeerde bh maat dragen.

Het vinden van de perfecte bh kan dan ook een hele opluchting zijn . De omvang is te klein en de cup is te klein: Kies de omvang maat groter, de cupmaat blijft gelijk! De bovenwijdte is de letter in de cupmaten. Als je net tussen maten in zit en je de cups van je bh in bijvoorbeeld maat 75C best . BH Maten omrekenen doe je eenvoudig en snel via Omrekenen.


BH maten van UK, USA, Australië, Frankrijk en Italië omrekenen naar EU. Meet zelf je BH maat met het cupmaat advies van Annadiva. Hoi Ik loop al een tijdje tegen hetzelfde probleem aan.


Ik draag nu een BH maat 75b en heb laatst eens een maat 80b geprobeerd.

B en 80C zijn bijvoorbeeld bijna hetzelfde. Zit de beha niet lekker, wissel dan niet alleen in de onderwijdte (omtrekmaat) van de beha, maar probeer ook eens . Beha-maten liggen dicht tegen elkaar aan; 75B en 80C kun je aardig met elkaar vergelijken. Zit je beha niet lekker, wissel dan niet alleen in de onderwijdte van . Geloof het of niet, maar meer dan van de vrouwen draagt een bh in de verkeerde maat. Bij de meesten is de omvang te wijd en de . De Engelse merken die wij in het assortiment hebben, hebben een andere maatvoering als wij in Nederland hebben.


Even een vraagje, kan je de maat Bmet Cvergelijken? Ik snap er werkelijk niks meer van. Ik had altijd maat 75B in BH's, paste mij altijd perfect.


Nu zijn ze de laatste tijd wat gegroeid volgens mij, . De juiste beha maat berekenen is geen 1 exacte wetenschap. Dan kan je proberen met dezelfde beha maat en cup maat en kunnen we dit later bijsturen. Heb jarenlang een 75B gepakt en gedragen. Maar ik heb ook een BH van D XD Volgens mij verschillen die maten heel erg per winkel. Wonderbra Strapless Beha (Maat 75B) Ultimate Strapless Lace.


Ik droeg normaal altijd een 75B of C, maar -excuse my french- daar vielen mijn tieten. Je kan je BH-maat zelf thuis opmeten met een rolmaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts