vrijdag 27 juli 2018

Kledingtips kleine vrouwen

Het moest er toch een keer van komen dat ik met mijn één meter zestig een artikel zou maken over kleine vrouwen. Kleine vrouwen maken geregeld de fout om hun lichaam in tweeen te delen door kleding (jasjes, tops) of riemen op de verkeerde manier te . Het is een vraag van Ingrid die ik deze keer beantwoord: Ik ben klein (1cm) en zoals jij dat zo mooi noemt een Mateloos mooie vrouw.

Kleine vrouwen hebben het soms zwaar te verduren. Kledingtips voor kleine vrouwen - Handige tricks om langer te lijken. Heb jij ook altijd moeite met de juiste kleding vinden?

Benadruk uw rondingen met de chique, stijlvolle kleding voor kleine vrouwen van Banana Republic. Hul uzelf in onze originele mode voor kleine vrouwen. Met deze lengte kunnen kledingkeuzes soms lastig zijn, je wilt immers.


Vandaag geef ik je modetips voor kleine vrouwen waarmee je als . Bent u klein en heeft u moeite met het vinden van leuke kleding? Hier vindt u korte maten voor kleine . Wil je langer lijken, draag dan kleding met verticale lijnen. De nummer één regel voor kleine vrouwen is altijd hakken dragen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts