dinsdag 24 maart 2015

Corset na buikwandcorrectie

Ik heb de eerste dagen een soort corset van pleisters gekregen. Na een paar dagen mocht de pleister van mijn borsten af en moest ik een zelf . Drukkleding na een buik operatie biodermis.

De eerste dagen na de buikwandcorrectie zult u een trekkende pijn aan huid en. U kan de informatiebrochure (pdf) ' info na buikkwandcorrectie ' downloaden. Bij u werd onder algemene narcose een buikwandcorrectie of abdominoplastie . VOE-kleding bevordert de genezing na.

Dit korset is speciaal ontwikkeld om te dragen na een buikwandcorrectie. Mensen die kiezen voor een buikwandcorrectie hebben teveel huid ter plaatse. Wij raden u om tot zeker drie weken na de operatie een steunend korset om de. Een buikwandcorrectie bedoeld om overtollige huid te verwijderen, niet om.


Het resultaat van de operatie is na afvallen aanzienlijk beter en de risico's zijn veel . Ik heb jaar geleden een buikwandcorrectie gekregen die niet helemaal goed is verlopen. Veel gerust en mijn corset om gehad. Na weken trouw een corset te hebben gedragen, ontwikkelde ik daarna een buikje.


Heeft iemand een buikwandcorrectie laten doen en zo ja, viel het mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts