maandag 21 december 2020

Zwemmen in string

In een aantal topics wordt gesproken over het dragen van een stringbroekje, -badpak of bikini op het strand. Meiden die altijd een string dragen, zelfs bij. String op strand - Forum - Jongtwenterand. De C Shape string is eigenlijk een minikini voor mannen.


Dit vindt men te aanstootgevend om in te zwemmen maar op het strand kan dat . Ik was net in het zwembad en zag dus een vrouw met een string aan. Zijn er trouwens echt mensen die recreatief gaan zwemmen in een .

Mag je met een string zwemmen in Sunparks? Straks ga ik voor het eerst bij het zwemmen bij het omkleden laten zien dat ik strings draag. Het zwemmen (bij een vereniging) ga ik nog wel in . Ik heb keer een string gekocht, maar daar voel ik me niet zo happy in.


Shit, nog een half uur om te ontbijten, koffie te drinken en zwem-tas te pakken. Het broekje is zo klein dat het bijna een string is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts