dinsdag 4 augustus 2020

Zwanger bh

Tijdens je zwangerschap veranderen je borsten, ze worden steeds groter en meer. Een zwangerschapsbeha is een opgevoerde versie van een gewone beha, . Een meegroei bh past zich tijdens de zwangerschap aan de borsten aan, geeft deze voldoende ondersteuning en voorkomt knellen.

Tijdens je zwangerschap worden je borsten zwaarder en groter. In tegenstelling tot een gewone bh heeft een zwangerschapsbh geen beugel. Nu (ben weken zwanger) draag ik voedingsbh van of ander best . Tijdens de zwangerschap groeien en ontwikkelen je borsten zich in een snel tempo.

De juiste zwangerschapsbeha voorkomt pijnlijke borsten, schouders en . Wanneer je zwanger bent, heb je een bh nodig die specifiek is ontworpen voor de lichamelijke veranderingen die je doormaakt tijdens jouw zwangerschap en . Ook tijdens de zwangerschap is het belangrijk de juiste bh te dragen. Tijdens de zwangerschap groeien en ontwikkelen de borsten zich in een snel tempo. Een bh zonder beugel en zonder de voorgevormde cup, maar met hetzelfde.


Ben nu weken zwanger en mijn bh's passen echt niet meer. Nu een zwangerschaps bh (rekt mee als ze nog groeien) en na je bevalling . Meegroei BH's zijn BH's zonder beugel die gedurende de zwangerschap steun geven vanuit de cups tot aan de schouderbanden. Vorige week zaterdag heb ik een nieuwe BH gekocht omdat mijn eigen bh's te krap zijn.

Nu groeien mijn borsten ook al uit de E-cup. Met mijn vorige zwangerschap ging ik met een week of 2 eens bh's zonder beugel kopen. Toen kreeg ik op mijn kop van de verkoopster, . Ik zit nu namelijk nog maar in week van de zwangerschap en mijn bh is nu werkelijk al veel te klein heb normaal een c cup, maar als ik nu de . Ik ben bijna weken zwanger en mijn borsten waren rond weken al fors gegroeid en mijn bh's passen niet meer.


Mijn vraag is eigenlijk: Wanneer gingen jullie een zwangerschaps bh dragen? Ik ben nog maar pril zwanger, maar mijn borsten zijn al wat . Of misschien is een strak hemptje al genoeg. Ken je probleem en heb in het begin van m'n vorige zwangerschap ook met bh aan geslapen.


Zit je bh dus te strak of te krap (in omvang, cups, beugels of bandjes) dan is het tijd om een nieuwe bh aan te schaffen. De eerste periode van je zwangerschap kom je nog wel door met je huidige lingeriecollectie, maar na een paar maanden zal je merken dat je .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts