maandag 27 juli 2020

Ziekenhuis pyjama

Mijn zoon krijgt een knieoperatie. Hij draagt nooit pyjama's, slaapt met alleen een boxer aan. Wat is de dresscode voor het ziekenhuis?

Vind de fabrikant Ziekenhuis Pyjama van hoge kwaliteit Ziekenhuis Pyjama, leverancier en producten voor de laagste prijzen bij Alibaba. Maar omdat ik binnenkort ga shoppen voor een fatsoenlijke ziekenhuis pyjama vroeg ik me af hoeveel pyjamabroeken of nachthemden . Mensen die zijn opgenomen in het ziekenhuis zijn weinig in beweging. Als je niet in pyjama wilt, zou ik een trainingsjack of zo meenemen.

Omdat mijn vader tegelijkertijd in het ziekenhuis lag, ging ik na twee . Verschilt per ziekenhuis, ik heb er nooit geen problemen mee gehad. Wat ging er allemaal mijn koffer in? Je mag je eigen pyjama meenemen naar het ziekenhuis. Voordat je geopereerd wordt krijg je een operatiejasje van de afdeling.


Kop iets ongewoons, met unieke items voor ziekenhuis pyjama van duizenden onafhankelijke ontwerpers en vintage verzamelaars op Etsy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts